نرم افزار مدیریت مشتری | نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت مشتری الماس با امکانات کامل و منحصر به فرد

نرم افزار مدیریت مشتری | نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت مشتری الماس با امکانات کامل و منحصر به فرد

درباره بلاگ
نرم افزار مدیریت مشتری | نرم افزار  CRM

نرم افزار مدیریت مشتری الماس، راهکاری نوین در سازماندهی مشتریان و ارتباط با کارکنان
فروش نرم افزار crm و خدمات دهی در سراسر کشور عزیزمان ایران.
::
دفتر مرکزی:
تهران، میرداماد , خیابان بهروز کوچه 4 , پلاک 5 , واحد 5
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17
تلفن: 26415985-021

دفتر اراک:
خیابان محسنی کوچه راستین , نبش بن بست آقا شجاع
تلفن: 32234217 - 086 (14 خط)
دفتر اصفهان:
حدفاصل سیمین و ارتش، کوچه 40
تلفن: 37759105 - 031
::
پشتیبانی با تلگرام: 09388522832
ایمیل: almascrm @ Gmail . com
سایت: www.almascrm.com

۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۲

جستجو مخاطبین در نرم افزار crm

مخاطبین نرم افزار crm  و نحوه جستجو برای یافتن مخاطبین:

نرم افزار Crm یا همان مدیریت ارتباط با مشتری یک نرم افزار جامع و کامل است که به مدیریت یک مجموعه کمک می کند تا بتوند شرکت را به بهترین نحو اداره نماید و به هدف خود یعنی ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنها برسد.

گاهی به هر دلیلی نیاز است که مخاطب را در برنامه جستجو کنیم که در نرم افزار به 3 روش میتوان این کار را انجام داد. در این قمست توضیح مختصری درباره اولین مورد جستجو خواهیم داد.

روش اول جستجو مخاطبین

جستجو مخاطبین نرم افزار crm


1)     در این قسمت امکان نوشتن نام شخص یا شرکت را به ما می دهد که با تایپ 3 تا از حروف اسم مخاطب در قسمت پایین به ما نمایش می دهد. می توان با فشردن دکمه یافتن نیز به نتایج دست یافت.

2)     در این قسمت یک سری دکمه وجود دارد که امکان انتخاب یکی از آنها را دارید. پس می توان جستجو را کمی اختصاصی کرد و بین گروه ها، مخاطبین حقوقی، آدرس ها و ... جستجو انجام داد.

3)     این قسمت از این صفحه به ما این امکان را می دهد تا اطلاعات و موارد پیدا شده را چاپ کرده و نسخه چاپی داشته باشیم. زمانی که این دکمه را فشرده از ما می خواهد تنظیمات چاپگر را انجام داده و عملیات چاپ انجام می شود.

4)     زمانی که اسم کامل مخاطب را نمیدانیم و در قسمت اول تایپ کرده و در نتایج به هیچ اطلاعات مفیدی دست پیدا نکردیم می توانیم در این قسمت هم در این موارد پیدا شده یک جستجو دیگر انجام دهیم حروف را تایپ کرده و روی دکمه find کلیک کرده تا بر اساس آن کلمه یا حروف اسامی جدید پیدا کند .

در پایین این صفحه هم یک سری دکمه وجود دارد که بعد از پیدا کردن شخص یا شرکتمورد نظر می توان از طریق میان بر با مخاطب مورد نظر ارتباط برقرار کرد مثلا می توان نسبت به ارسال ایمیل، پیامک، تلگرام اقدام کرد یا برای مخاطب وظیفه ثبت کرد و یا کارهای دیگررا انجام داد.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ما مراجعه نموده و با نصب دموی نرم افزار مدیریت مشتری به صورت رایگان از تمامی امکانات این نرم افزار قدرتمند آگاه شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی